Motor
Yamaha YZF-R6 Type: 4-takt, 4-cilinder, lijnmotor, vloeistofgekoeld, met dubbele bovenliggende nokkenas
Powered by: Ahnendorp Tuning
Cilinderinhoud: 599 cc
Boring x Slag: 67,0 x 42,5 mm
Compressieverhouding: 13,1:1
Vermogen: 99,6 kW (135 pk)/14.500 tpm
Max. koppel: 69,1 Nm (7,05 kg-m) / 11.000 tpm
Brandstofsysteem: Elektrische inspuiting met 2 injectors per cilinder
Type koppeling: Slipperclutch
Versnellingsbak: 6 versnellingen
Frame: Aluminium Deltabox spuitgietwerk
Wielophanging voor: Upsidedown vork (volledig instelbaar), Öhlins cartridge
Wielophanging achter: Achterbrug met Monocross, schroefveer / gas-oliedemper, Öhlins TTX
Voorrem: Dubbele schrijfrem, Ø 310 mm
Achterrem: Enkele schijfrem, Ø 210 mm
Voorband : Dunlop
Achterband: Dunlop
Tandwielen: JT Sprockets 520 by Motoria
Stuurdemper: Ohlins met ingebouwde stuuraanslag
Ketting: D.I.D. 520 by Motoria
Motormanagement: YEC kabelboom en ECU
Uitlaat: Titanium uitlaatsysteem Akrapovic
Rijklaar gewicht: 160 kg (minimumgewicht volgens reglement)
Smeermiddelen: Castrol
Motorische gegevens volgens standaard fabriekswaarden. Huidige waarden niet vrijgegeven. Motorfiets opgebouwd volgens KNMV Technisch Reglement, Dutch Supersport.