Motor

Yamaha YZF-R6 Type: 4-takt, 4-cilinder, lijnmotor, vloeistofgekoeld, met dubbele bovenliggende nokkenas

Powered by: Ahnendorp Tuning

Cilinderinhoud: 599 cc

Boring x Slag: 67,0 x 42,5 mm

Compressieverhouding: 13,1:1

Vermogen: 99,6 kW (135 pk)/14.500 tpm

Max. koppel: 69,1 Nm (7,05 kg-m) / 11.000 tpm

Brandstofsysteem: Elektrische inspuiting met 2 injectors per cilinder

Type koppeling: Slipperclutch

Versnellingsbak: 6 versnellingen

Frame: Aluminium Deltabox spuitgietwerk

Wielophanging voor: Upsidedown vork (volledig instelbaar), Öhlins cartridge

Wielophanging achter: Achterbrug met Monocross, schroefveer / gas-oliedemper, Öhlins TTX

Voorrem: Dubbele schrijfrem, Ø 310 mm

Achterrem: Enkele schijfrem, Ø 210 mm

Voorband : Dunlop

Achterband: Dunlop

Tandwielen: JT Sprockets 520 by Motoria

Stuurdemper: Ohlins met ingebouwde stuuraanslag

Ketting: D.I.D. 520 by Motoria

Motormanagement: YEC kabelboom en ECU

Uitlaat: Titanium uitlaatsysteem Akrapovic

Rijklaar gewicht: 160 kg (minimumgewicht volgens reglement)

Smeermiddelen: Castrol

 

Motorische gegevens volgens standaard fabriekswaarden. Huidige waarden niet vrijgegeven. Motorfiets opgebouwd volgens KNMV Technisch Reglement, Dutch Supersport.